Виступ на педагогічній раді на тему: «Міждисциплінарний підхід в освітньому процесі, як засіб формування компетентного
учня»
Тест на визначення
множинного інтелекту
(за Говардом Гарднером)
Шкала оцінювання:
1 бал – не погоджуюся
2 бали – частково не погоджуюся
3 бали – скоріше погоджуюся, ніж ні
4 бали – цілком погоджуюся
|
|
Впишіть вашу оцінку (відповідно до шкали) у
незафарбовану комірку.
|
Бали
|
|||||||
1.
|
Мені
подобається дізнаватися більше про себе
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Я граю на
музичному інструменті
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Мені
найлегше вирішувати проблему, коли я щось роблю фізично
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
У мене в
голові завжди звучить музика або якась пісня
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
Я легко
планую свій бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
Мені
легко складати оповідання
|
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
У мене
хороша координація рухів
|
|
|
|
|
|
|
|
8.
|
Спілкуючись з кимось, я більше надаю перевагу підбору лексики, ніж її
значенню
|
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
Мені
подобаються кросворди, сконвороди та пазли
|
|
|
|
|
|
|
|
10.
|
Я не
люблю двозначності, мені подобається чіткість викладу думок
|
|
|
|
|
|
|
|
11.
|
Мені
подобаються логічні пазли, такі як судоку
|
|
|
|
|
|
|
|
12.
|
Мені
подобається медитувати
|
|
|
|
|
|
|
|
13.
|
Музика є
надзвичайно важлива для мене
|
|
|
|
|
|
|
|
14.
|
Я
переконливо брешу (якщо хочу)
|
|
|
|
|
|
|
|
15.
|
Я
займаюся спортом чи танцюю
|
|
|
|
|
|
|
|
16.
|
Я дуже
цікавлюся психометрією та IQ тестами
|
|
|
|
|
|
|
|
17.
|
Люди, які
поводяться нерозумно, дратують мене
|
|
|
|
|
|
|
|
18.
|
Я вважаю, що музика, яка
приваблює мене, залежить від мого емоційного стану
|
|
|
|
|
|
|
|
19.
|
Я дуже
комунікабельна людина та люблю бути в колі людей
|
|
|
|
|
|
|
|
20.
|
Я люблю
систематичність та точність
|
|
|
|
|
|
|
|
21.
|
Я легко
читаю графіки
|
|
|
|
|
|
|
|
22.
|
Я добре попадаю в мішень –
дартс, літаюча тарілка, кидання камінців по воді
|
|
|
|
|
|
|
|
23.
|
Я легко
запам’ятовую цитати та фрази
|
|
|
|
|
|
|
|
24.
|
Я добре
пам’ятаю місця, де був раніше
|
|
|
|
|
|
|
|
25.
|
Я
насолоджуюся різними стилями музики
|
|
|
|
|
|
|
|
26.
|
Коли я
концентруюся, я машинально малюю
|
|
|
|
|
|
|
|
27.
|
Я можу
маніпулювати людьми, якщо мені це потрібно
|
|
|
|
|
|
|
|
28.
|
Я можу
точно передбачити свої почуття та поведінку у певних ситуаціях
|
|
|
|
|
|
|
|
29.
|
Для мене
арифметика легка
|
|
|
|
|
|
|
|
30.
|
Я можу
ідентифікувати більшість звуків на слух
|
|
|
|
|
|
|
|
31.
|
У школі
один із моїх улюблених предметів є/була англійська мова
|
|
|
|
|
|
|
|
32.
|
Мені подобається ретельно
обмірковувати проблему, враховуючи всі обставини
|
|
|
|
|
|
|
|
33.
|
Мені
подобаються дебати та дискусії
|
|
|
|
|
|
|
|
34.
|
Я люблю
екстремальні види спорту та перегони
|
|
|
|
|
|
|
|
35.
|
Найбільше
мені подобаються індивідуальні види спорту
|
|
|
|
|
|
|
|
36.
|
Мене
турбує, як почуваються люди навколо мене
|
|
|
|
|
|
|
|
37.
|
В моєму
будинку велика кількість картин та фотографій
|
|
|
|
|
|
|
|
38.
|
Мені подобається щось
робити руками (handmade) – це мені добре вдаються
|
|
|
|
|
|
|
|
39.
|
Мені
подобається, коли на задньому фоні
звучить музика
|
|
|
|
|
|
|
|
40.
|
Я легко
запам’ятовую телефонні номери
|
|
|
|
|
|
|
|
41.
|
Я
встановлюю для себе цілі та плани на майбутнє
|
|
|
|
|
|
|
|
42.
|
У мене
добре розвинуте дотикове сприйняття
|
|
|
|
|
|
|
|
43.
|
Я легко
можу визначити, кому я подобаюся, а кому ні
|
|
|
|
|
|
|
|
44.
|
Я легко
можу уявити як виглядатиме предмет в іншому ракурсі
|
|
|
|
|
|
|
|
45.
|
Я ніколи
не користуюся інструкціями по розташуванню меблів у квартирі
|
|
|
|
|
|
|
|
46.
|
Мені
легко спілкуватися з новими людьми
|
|
|
|
|
|
|
|
47.
|
Щоб
набути нові навички, мені потрібно спробувати практично
|
|
|
|
|
|
|
|
48.
|
Я часто
бачу чіткі образи, коли закриваю очі
|
|
|
|
|
|
|
|
49.
|
Я не
загинаю пальці, коли рахую
|
|
|
|
|
|
|
|
50.
|
Я часто
розмовляю сам з собою, або вголос, або подумки
|
|
|
|
|
|
|
|
51.
|
У школі я
люблю/любив урок музики
|
|
|
|
|
|
|
|
52.
|
Коли я за
кордоном, мені легко даються ази іншої мови
|
|
|
|
|
|
|
|
53.
|
Для мене ігри
з м’ячом легкі та захоплюючі
|
|
|
|
|
|
|
|
54.
|
Мій
улюблений предмет в школі є/був математика
|
|
|
|
|
|
|
|
55.
|
Я завжди
знаю, як я почуваюся
|
|
|
|
|
|
|
|
56.
|
Я
реалістичний стосовно своїх сильних та слабких сторін
|
|
|
|
|
|
|
|
57.
|
Я веду
щоденник
|
|
|
|
|
|
|
|
58.
|
Я дуже
обізнаний стосовно мови тіла інших людей
|
|
|
|
|
|
|
|
59.
|
Мій
улюблений предмет у школі є/був малювання (мистецтво)
|
|
|
|
|
|
|
|
60.
|
Я читаю
із задоволенням
|
|
|
|
|
|
|
|
61.
|
Я легко
читаю карту
|
|
|
|
|
|
|
|
62.
|
Я
засмучуюся, коли бачу, що хтось плаче, а я не можу допомогти
|
|
|
|
|
|
|
|
63.
|
Мені
добре вдається розв’язувати спірні питання інших людей
|
|
|
|
|
|
|
|
64.
|
Я завжди
мріяв стати музикантом або співаком
|
|
|
|
|
|
|
|
65.
|
Я надаю
перевагу командним видам спорту
|
|
|
|
|
|
|
|
66.
|
Я
щасливий, коли співаю
|
|
|
|
|
|
|
|
67.
|
Я ніколи
не гублюся сам у новому місці
|
|
|
|
|
|
|
|
68.
|
Коли я вчуся щось робити,
мені потрібно бачити схеми та діаграми, як це працює
|
|
|
|
|
|
|
|
69.
|
Я
щасливий, коли проводжу час наодинці
|
|
|
|
|
|
|
|
70.
|
Мої друзі завжди
звертаються до мене за емоційною підтримкою та порадою
|
|
|
|
|
|
|
|
Додайте бали в кожному
стовпчику та запишіть загальну кількість для кожного стовпчика в таблиці нижче.
Ваші найвищі бали вказують на ваші природні сильні сторони та потенціал – ваш
природній інтелект.
Тип інтелекту
|
Сума балів
у стовпчиках
|
||||||
Вербально-лінгвістичний
|
|
|
|
|
|
|
|
Логіко-математичний
|
|
|
|
|
|
|
|
Музичний
|
|
|
|
|
|
|
|
Тілесно-кінестетичний
|
|
|
|
|
|
|
|
Візуально-просторовий
|
|
|
|
|
|
|
|
Міжособистісний
|
|
|
|
|
|
|
|
Внутрішньо-особистісний
|
|
|
|
|
|
|
|
Ваш тип інтелекту: ____________________________________________________________________
Ви найщасливіші та найуспішніші, коли вивчаєте,
розвиваєтесь та працюєте, використовуючи свій природній тип інтелекту (ваші
сильні сторони, стиль і тип мислення).
Цей показник може допомогти вам
зосередитися на тому виді навчання та діяльності, який буде найбільш
продуктивний та корисний для вас.
Комментариев нет:
Отправить комментарий