среда, 11 марта 2020 г.

Виступ на педагогічній раді на тему: «Міждисциплінарний підхід в освітньому процесі, як засіб формування компетентного учня» 29.10.2019 (практична частина)

Виступ на педагогічній раді на тему: «Міждисциплінарний підхід в освітньому процесі, як засіб формування компетентного учня»


Тест на визначення множинного інтелекту
(за Говардом Гарднером)
Шкала оцінювання:
1 бал – не погоджуюся
2 бали – частково не погоджуюся
3 бали – скоріше погоджуюся, ніж ні
4 бали – цілком погоджуюся

Впишіть вашу оцінку (відповідно до шкали) у незафарбовану комірку.

Бали
1.                   
Мені подобається дізнаватися більше про себе







2.                   
Я граю на музичному інструменті







3.                   
Мені найлегше вирішувати проблему, коли я щось роблю фізично







4.                   
У мене в голові завжди звучить музика або якась пісня







5.                   
Я легко планую свій бюджет







6.                   
Мені легко складати оповідання







7.                   
У мене хороша координація рухів







8.                   
Спілкуючись з кимось, я більше надаю перевагу підбору лексики, ніж її значенню







9.                   
Мені подобаються кросворди, сконвороди та пазли







10.               
Я не люблю двозначності, мені подобається чіткість викладу думок







11.               
Мені подобаються логічні пазли, такі як судоку







12.               
Мені подобається медитувати







13.               
Музика є надзвичайно важлива для мене







14.               
Я переконливо брешу (якщо хочу)







15.               
Я займаюся спортом чи танцюю







16.               
Я дуже цікавлюся психометрією та IQ тестами







17.               
Люди, які поводяться нерозумно, дратують мене







18.               
Я вважаю, що музика, яка приваблює мене, залежить від мого емоційного стану







19.               
Я дуже комунікабельна людина та люблю бути в колі людей







20.               
Я люблю систематичність та точність







21.               
Я легко читаю графіки







22.               
Я добре попадаю в мішень – дартс, літаюча тарілка, кидання камінців по воді







23.               
Я легко запам’ятовую цитати та фрази







24.               
Я добре пам’ятаю місця, де був раніше







25.               
Я насолоджуюся різними стилями музики







26.               
Коли я концентруюся, я машинально малюю







27.               
Я можу маніпулювати людьми, якщо мені це потрібно







28.               
Я можу точно передбачити свої почуття та поведінку у певних ситуаціях







29.               
Для мене арифметика легка







30.               
Я можу ідентифікувати більшість звуків на слух







31.               
У школі один із моїх улюблених предметів є/була англійська мова







32.               
Мені подобається ретельно обмірковувати проблему, враховуючи всі обставини







33.               
Мені подобаються дебати та дискусії







34.               
Я люблю екстремальні види спорту та перегони







35.               
Найбільше мені подобаються індивідуальні види спорту







36.               
Мене турбує, як почуваються люди навколо мене







37.               
В моєму будинку велика кількість картин та фотографій







38.               
Мені подобається щось робити руками (handmade) – це мені добре вдаються







39.               
Мені подобається, коли  на задньому фоні звучить музика







40.               
Я легко запам’ятовую телефонні номери







41.              
Я встановлюю для себе цілі та плани на майбутнє







42.               
У мене добре розвинуте дотикове сприйняття







43.               
Я легко можу визначити, кому я подобаюся, а кому ні







44.               
Я легко можу уявити як виглядатиме предмет в іншому ракурсі







45.               
Я ніколи не користуюся інструкціями по розташуванню меблів у квартирі







46.               
Мені легко спілкуватися з новими людьми







47.               
Щоб набути нові навички, мені потрібно спробувати практично







48.               
Я часто бачу чіткі образи, коли закриваю очі







49.               
Я не загинаю пальці, коли рахую







50.               
Я часто розмовляю сам з собою, або вголос, або подумки







51.               
У школі я люблю/любив урок музики







52.               
Коли я за кордоном, мені легко даються ази іншої мови







53.               
Для мене ігри з м’ячом легкі та захоплюючі







54.               
Мій улюблений предмет в школі є/був математика







55.               
Я завжди знаю, як я почуваюся







56.               
Я реалістичний стосовно своїх сильних та слабких сторін







57.               
Я веду щоденник







58.               
Я дуже обізнаний стосовно мови тіла інших людей







59.               
Мій улюблений предмет у школі є/був малювання (мистецтво)







60.               
Я читаю із задоволенням







61.               
Я легко читаю карту







62.               
Я засмучуюся, коли бачу, що хтось плаче, а я не можу допомогти







63.               
Мені добре вдається розв’язувати спірні питання інших людей







64.               
Я завжди мріяв стати музикантом або співаком







65.               
Я надаю перевагу командним видам спорту







66.               
Я щасливий, коли співаю







67.               
Я ніколи не гублюся сам у новому місці







68.               
Коли я вчуся щось робити, мені потрібно бачити схеми та діаграми, як це працює







69.               
Я щасливий, коли проводжу час наодинці







70.               
Мої друзі завжди звертаються до мене за емоційною підтримкою та порадою







Додайте бали в кожному стовпчику та запишіть загальну кількість для кожного стовпчика в таблиці нижче. Ваші найвищі бали вказують на ваші природні сильні сторони та потенціал – ваш природній інтелект.
Тип інтелекту
Сума балів
у стовпчиках
Вербально-лінгвістичний







Логіко-математичний







Музичний







Тілесно-кінестетичний







Візуально-просторовий







Міжособистісний







Внутрішньо-особистісний







Ваш тип інтелекту: ____________________________________________________________________
Ви найщасливіші та найуспішніші, коли вивчаєте, розвиваєтесь та працюєте, використовуючи свій природній тип інтелекту (ваші сильні сторони, стиль і тип мислення).
Цей показник може допомогти вам зосередитися на тому виді навчання та діяльності, який буде найбільш продуктивний та корисний для вас.

Комментариев нет:

Отправить комментарий